Blogglistenhits

mandag 10. august 2015

GARASJER

Da har byggingen av garasjer begynt, siste helgen av ferien min, og siste uken av Thomas sin ferie blir brukt til dette. Min flinke mann kan :-) 


Murene ble støpt før vi gikk ut i ferie. Når Sverre er hjemme har han og Thomas samarbeidet om begge garasjene. 


Innimellom må finværet benyttes og gjengen må få grillmat :-) 


Murene kom opp, og de måtte testes for parkering. 


Etter en ferietur til Frankrike og bygging av trapp + plenlegging var det på tide å sette igang med bygging. Her har Thomas og Sverre festet bunnsvillen til garasjen, og arbeidet med å sette sammen veggene kunne begynne. 



Idag mens jeg har vært på jobb har Thomas snekret sammen alle garasjeveggene våre, og reist dem.
Veldig greit å ha en Handyman :-) 





Fredag hadde Thomas lektet ferdig garasjen, og begynt å bordkledd før jeg kom hjem fra jobb. 

Lørdagen og søndagen brukte vi sammen. Jeg kappet bordkledning, mens Thomas bordkledde. Helt til den gravide hadde en liten sove/hvile streik på platten og Thomas måtte jobbe videre alene. 


Søndagen gjorde vi oss ferdig med fremsiden, så nå har vi bare å kle rundt dør og vindu igjen. Men her må det på beslag osv før vi kan kle. 




Veldig greit å vite at garasje, hus og uteområde er 100% ferdig til mini kommer på nyåret :-) 


Garasjetak: 











Støp av gulv inne i garasjen. 



Garasjen fiks ferdig, med utelys ble det riktig så fint :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar